Lakásfelújítás
IRODA FELÚJÍTÁS TÖBB ÉVES TAPASZTALATTAL
Munkáink nagy százalékát, irodák és bankfiókok átalakítása és felújítása képezi. Ezen a téren szerzett tapasztalataink, főként a bankszektor irodaépületeinél előírt szigorú követelményeknek köszönhetően, komoly szakmai előnyt szereztünk ezen a téren.
Ezt a tapasztalatot, és nagy odafigyelést igénylő munkát, mára rutinszerűen a magánvállalkozások irodafelújításainál is automatikusan alkalmazzuk, ha az a költségeket normalizáltan tartja.
A felújítás alatt a szakipari, és felújításhoz kapcsolódó egyéb munkákat az elkészített ütemterv szerint végezzük. Az ütemtervben figyelembe vesszük az épület sajátosságaiból következő speciális igényeket (zajos munkák, éjszakai munka stb.). Ön az adott munka projekt vezetőjével tartja a kapcsolatot, aki folyamatosan beszámol Önnek a kivitelezés állapotáról, az ütemterv teljesüléséről, de az akadályokról és nehézségekről is.
MIT KAPNAK MEGRENDELŐINK AZ IRODA FELÚJÍTÁS UTÁN
Olyan irodahelyiségeket, és irodacsoportokat ami a XXI. századi követelményeknek megfelelő munkakörülményeket biztosít. Olyan irodákat, amik a megrendelői igényeket szem előtt tartva, a korszerű design, ergonómia, és irodatechnika teljesülésével jön létre. A megfelelően kialakított munkahelyek, az irodában dolgozókból is kihozza azt a kis pluszt, ami a 100%-os munkára való összpontosításhoz szükséges.
MIT KAPNAK MEGRENDELŐINK ÜGYFELEI AZ IRODA FELÚJÍTÁS UTÁN
Egy jól megtervezett iroda, vagy ügyfélváró, a megrendelőink ügyfelei számára is egy olyan légkört fognak mutatni, ami alapján nyugodt kellemes hangulatban lehet az egyes ügyeket intézni. Azt a benyomást fogják kelteni, hogy a választott cég ha magára ennyire igényes, akkor az én ügyemet is ebben a szellemben fogja elintézni. De az sem utolsó szempont, hogy az iroda jól mutatja az egyes cégek mögött álló infrastrukturális helyzetet.
HOGYAN TUDJUK MINDEZT ELÉRNI EGY IRODA FELÚJÍTÁSÁNÁL
PONTOS TERVEZÉSSEL
PRECÍZ KIVITELEZÉSSEL
A tervek pontos követése, és a folyamatos ellenőrzés eredménye képpen, rövid határidővel alakítjuk ki megrendelőink számára irodahelyiségeiket.
A gyors és precíz munkavégzés alapfeltétele a különböző technológiai folyamatok sorrendjének, előre eltervezett menetének betartása. A szakiparok megfelelő szakmai felkészültsége, és az általuk használt modern alapanyagokhoz tartozó előírások betartása.
FOLYAMATOS ELLENŐRZÉSSEL
MIÉRT MIRÁNK BIZZA IRODA FELÚJÍTÁSÁT
- Mert stabil anyagiháttérrel, és megfelelő létszámú aparátussal dolgozunk
- Mert iroda felújítását rövid határidővel tudjuk vállalni.
- Mert generálkivitelezőként, minden szakipart megtalál nálunk, nincs szükség külsős cégek bevonására, így a teljes kivitelezés egy kézben van koordinálva
- Mert árajánlatunkat is rövid 4-7 napos határidővel tudjuk elkészíteni, ha rendelkezésre áll a megfelelő költségvetési kiírás.
- Mert az ügyfél igényeihez alkalmazkodva, ha a munka összetettsége megkívánja, csak a helyszíni bejárást követően készítjük el az ajánlatot.
- Megbízhatóság. Csak kizárólag hatóságilag is engedélyezett, a szabványoknak megfelelő megoldásokat alkalmazunk. Abban az esetben, ha az ügyfél igénye megkívánja, alternatív megoldást teszünk a szabályok betartása és az igények kialakítása érdekében.
- Mert exkluzív igényeket is megvalósítunk.
- Mert nem csak a szerződésbe foglalt határidő, de az adott szavunk is köt minket.